آموزش تمیز کردن ماشین لباسشویی – بهترین زمان برای تمیز کردن ماشین لباسشویی
نوشته شده توسط : hamed

آموزش تمیز کردن ماشین لباسشویی – بهترین زمان برای تمیز کردن ماشین لباسشویی

 


مدام   نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد بدترین بخش در ماشین لباسشویی کپک بدور لاستیک ماشین لباسشویی میباشد. از آن بدتر بوی بد ماشین لباسشویی میباشد که از تحمل ما بدور میباشد. فکر کنید پس از یک روز کاری دشوار به خانه برگشته اید و با بوی بسیار ناخوشایندی روبه رو می‌شوید! ما در بنیان خدمت یادگرفتن پاک کردن ماشین لباسشویی را به شما فراگیری خوا‌هیم بخشید. همینطور در شرایطی‌که عشق داشتید نسبت به تعمیرات ماشین لباسشویی مبادرت نمائید می توانید از قسمت فراگیری تعمیرات لباسشویی ما برخوردار گردید.

صحیح همان گونه که البسه شما نیاز به منزه شدن دارا هستند، دستگاه ماشین لباسشویی نیز نیاز به نظافت کردن دارا‌هستند. شما ممکن میباشد فکرکنید که با به کارگیری از یک ماده های شوینده خیر فقط خرقه های خویش را تمیز می‌کنید بلکه هم‌زمان ماشین لباسشویی را نیز تمیز نموده اید. بایستی در لحاظ بگیرید که در‌این‌صورت‌ که قصد دارید البسه خویش را بشویید، لباسشویی دربردارنده خاک، باکتری ، کپک و صابون خانگی آلوده و کثیف میباشد.

در صورتیکه ماشین لباسشویی خویش را خالی نکنید، بعد از مدتی می بایست در انتظار تعمیر ماشین لباسشویی خویش باشید. همینطور بایستی منتظر عطر های ناخوشایندی که از ماشین لباسشویی ساطع می‌شود باشید. پیرو یک سری پند بی آلایش به شما معرفی می کنیم.

آنچه درین نوشته‌ی‌علمی به اختصار خواهید خواند:
فراگیری پاک کردن ماشین لباسشویی و شستشو
چه گونه از ماشین لباسشویی حفظ کنیم؟
یادگرفتن پاک کردن ماشین لباسشویی
چطور لاستیک ماشین لباسشویی را منزه کنیم
یادگرفتن نظافت کردن ماشین لباسشویی و شستشو
شما می توانید لباسشویی را در با یک‌سری نکته بی آلایش و ترفند در منزه ترین شرایط ممکن نگه دارید.

به محض اتمام چرخه شستشو، سریعاً خرقه ها را از باطن دیگ ماشین لباسشویی بیرون فرمایید تا بوی نامطبوع روی جامه های نرود.
یک اپلیکیشن ی ماهانه با جرم گیر ماشین لباسشویی در حیث بگیرید تا ماشین لباسشویی خویش را شستشو دهید. که با این کار هرگونه عطر یا این که آلودگی که در ماشین لباسشویی وجود داراست ریلکس خواهید شد.
پس از هر توشه شستشو، درب ماشین لباسشویی خویش را برای مدتی گشوده نگهدارید. این کار سبب ساز میگردد هوا در درون دیگ ماشین لباسشویی جنبش کرده و به کم آب شدن لباسشویی یاری متعددی کند.
هرگونه ادغام آب، مواد شستشو یا این که قابل انعطاف کننده را از باطن دیگ خالی کنید. همینطور درب جاپودری را گشوده نگه دارید.
برای پاک نمودن خارج ماشین لباسشویی از یکپارچه مرطوب استعمال نمائید.
شلنگ ورودی آب را گشوده نموده و خوب آن را شستشو دهید.
چه طور از ماشین لباسشویی محافظت کنیم؟
محافظت و منزه نگه داشتن ماشین لباسشویی به صورت منظم می توانید قدمت این وسیله با ارزش را ارتقا دهد. با حفظ از دستگاه خویش شما می توانید از تعمیرات ماشین لباسشویی و پرداخت مخارج مازاد پرهیز کنید. شایسته ترین کاری که می توانید برای مراقبت از ماشین لباسشویی اجرا دهید، شست و رفت تروتمیز ماشین لباسشویی میباشد.

می بایست در حیث بگیرید که هر دستگاهی نیاز به حفظ شخصی نیز دارااست، بدین ترتیب نکاتی که ما درباره‌ی چه گونه ماشین لباسشویی خویش را منزه کنیم که در ابتدا اشاره کرده ایم رعایت فرمایید.

فراگیری نظافت کردن ماشین لباسشویی
۱- ماشین لباسشویی را روی دمای بالا جاری ساختن فرمایید تا تک تک ما‌نده ماده های شوینده شسته شوند.

۲- برای از در میان بردن بوی ماشین لباسشویی، دمای آب را روی ۴۰ مرتبه قرار دهید.

۳- جاپودری را در آورده و در یک پیاله یا این که سینک تر فرمائید. در حالتی‌که دیدید آلودگی وجود داراست می توانید مقدار یه خرده سیفد کننده را به آب گرم اضافه فرمایید.

۴- دستگاه و درب را با پارچه ای که با آب داغ ترکیب گردیده است خالی نمایید. برای برداشتن تک تک کثیفی ها می بایست درب ماشین لباسشویی را بی نقص گشوده نمائید. در حالتی‌که که خودتان تخصص در تعمیر ماشین لباسشویی ندارید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

۵- باطن جاپودری و کشو را به طور بی نقص منزه کنید. پیش از قراردادن جاپودری باطن ماشین لباسشویی می توانید از یک مسواک برای پاک کردن استعمال کنید.

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی لباسشویی اگنس در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: